• captura lluna
  • I ....

    on anirem enguany?
  • 2021: una línia invisible

    ens va unir en un moment difícil

Com Sona l'Eso

Una trobada anual d’alumnat i professorat de música de secundària i batxillerat on es prepara un gran concert conjunt: 1500 persones cantant, ballant i tocant. Una experiència única i espectacular. Una aposta de l’escola pública per a l’escola pública

Proves de selecció per a instrumentistes

1. Aquestes proves es convoquen per optar a formar part del grup de 10/15 instrumentistes del projecte COM SONA L'ESO 2026 a Gandia.

2. Podrà presentar-se qualsevol alumne/a que participe en la Trobada CSE 2026 amb l'institut on està matriculat.

3. Per a participar caldrà omplir un formulari de participació. Aquest formulari serà emplenat i enviat pel professor/a de música responsable d'organitzar la participació del vostre institut en la Trobada CSE 2026.

5. El procediment de selecció serà el següent:

  • La participació és individual i amb qualsevol instrument (no electrònic).
  • La participació serà online: per poder-s'hi presentar, caldrà enregistrar un vídeo interpretant de memòria un tema lliure. La durada mínima será de 2 minuts i la máxima, de 5 minuts.
  • El vídeo haurà d'estar penjat a la xarxa, podent utilitzar-se youtube, vimeo o qualsevol altre servei d'allotjament de vídeos.
  • L'encarregat/da d'enviar a l'organització el formulari amb totes les dades de l'alumne/a participant i l’enllaç al vídeo serà el professor/a responsable (mai no l'alumn@ ens enviarà directament el full d'inscripció: en aquest cas no serà acceptat). El professorat serà el responsable d'arreplegar també el full d'autorització corresponent als drets d'imatge. Una vegada es confirme que tot està correcte, el/la participant quedarà acceptat/da.
  • El termini per rebre els vídeos començarà el dia 24 de novembre i finalitzarà el divendres, dia 16 de desembre de 2025.
  • Els participants seleccionats es faran públics el dia 19 de desembre de 2025 en la web de la Trobada: www.comsonaleso.com
  • Serà l'organització de COM SONA L'ESO qui seleccionarà els instrumentistes no sols pel virtuosisme o la capacitat tècnica, sinó per la necessitat d'aquest instrument en l'obra d'enguany, "INTERGALÀCTICA".
  • El jurat valorarà especialment la capacitat per a tocar la peça de memòria i la capacitat de el/la instrumentista per a canviar de caràcter, de dinàmiques, d’estil i de color instrumental.
  • El veredicte del jurat no es pot apel·lar. L'organització de la trobada COM SONA L'ESO es reserva el dret a modificar alguna de les bases en qualsevol moment.

MOLT IMPORTANT: l’alumnat seleccionat s'ha de comprometre a assistir als assaigs previs a la Trobada, que es faran sempre en horari extraescolar (caps de setmana i/o festius) a Benicàssim.

 

Ajuda econòmica per a Les nits de Com Sona l'Eso 2025

Volem agrair públicament la Direcció General de Política Lingüística i Gestió del Multilinguïsme per la subvenció econòmica rebuda per al desenvolupament de Les nits de Com Sona l'Eso on s'han dut a terme diferents concerts les nits del 7, 8 i 9 de maig de 2025 a Gandia

 

logo_generalitat.png

Visit lbetting.co.uk how to sing-up at ladbrokes

iCagenda - Calendar

September 873
Dil Dim Dic Dij Div Dis Diu
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Twitter

Twitter response: "Could not authenticate you."

Contacte

  • Associació COM SONA L'ESO
     
  • Segons el tema ens pots escriure a:
    -Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. Qüestions generals
    -Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.  Qüestions econòmiques, etc.
     
  • Número de compte:
    ES12 0081 0190 4100 0134 2438
  • Fotògraf oficial: